mandag 1. oktober 2007

Dykking paa Ko Tao!!

No er eg ferdig med open water couse:) har vore kjempe goy! dykking er ganske annerledes enn eg hadde trodd, og vertfall ikke skummelt! har hatt en del teori og 4 dykk, ned til rundt 15meter. eg hadde en instruktor helt for meg sjol, saa det var ganske luksus. han var veldig hyggelig og. har lyst aa prove i norge og!

har blitt kjent med enda flere greie folk som eg har dykka med.eg bor sammen med orelia fra frankrike, betaler 150bath pr natt(25kr) billigbillig! Har egentlig gaat i ett disse 4dagene kurset har vart, litt sliten og klar for aa slappe av en stund paa stranda og slikke sol hehe..blir nok her denne uka til eg snart maa fornye visa mitt...

fortell kossen dere har det heime da!!
savner dere her nede;)
klemmer fra meg med masse myggestikk!

4 kommentarer:

Karen-Merete sa...

Kjære deg, nå har Reiel vist meg hemmeligheten med å få svart deg! Har det bra her hjemme, akkurat nå er det nydelig høstvær og vi skal opp til Kirsti og gjøre ferdig stolene vi begynte på i sommer. Forrige helg var jeg i en fantastisk førtiårsdag på Eid, fem damer som feiret sammen, og dans til den lyse morgen og vel så det. Det var 60-talls eller hippistil-fest, det er alltid gøy for folk blir så løse i sneippen når de kler seg ut!! Jeg hadde vondt i ryggen etterpå fordi jae hadde vrikket så mye på rompa!!! Denne helgen var det bacalaofest i Rugsund, det også med mye kjentfolk og bra musikk fra 70 og 80-tallet, og dans dans dans!! Så denne uker er det nakken som lider....

Vi er ellers i gang med å jobbe frem en avtale om saker og ting, så lenge vi er strengt saklige går det bra. Så det får vi være!!

Det er spennende på jobben også, variert og fint, med altfa hele familienr med voksne barn, til par og enslige. Får brukt alt jeg har og mere til!!

Nå når jeg har lært dette skal jeg nok skrive oftere... Glad i deg godjenta kmi!! Og kjempestolt over at du er der ute i verden helt alene....nåja...nesten da! Pass på deg!!


klemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemme fra Mamma

Helene sa...

Hei Lina!!
Det høres ut som du har det kjempekjekt!! Bortsett fra myggestikka då...;)

Her heime er alt som vanlig trur eg. Eg har vert hos Sissel på Ås fra lørdag til onsdag. Det var kjempekoselig!:) så no veit eg kossen ho har det og! Vi var på fest i Oslo på lørdagen, og der møtte eg Mads! Huska du han? hehe...:)

Denne helga skal eg jobbe, men neste helg skal eg og ragnhild kanskje på vassendgutane på åheim! Då skulle du vert med og shaka på assen altså!!:):)

Gla i deg Lina mi!! må legge inn bilder fra dykkinga viss du har!

Kos fra meg

Karen-Merete sa...

hei igjen, jeg hører de melder storm i sørøstasia...pass på deg linan min!!

fatso sa...

heisann lina, stilig med dykking, har lyst p vere med en dag!! elelr kansje uke :P

har mista mobilen min så det er ikkje hjelp å ringe!... men kan du poste et nummer som eg kan ringe kansje ?...
snakkes søss !! gla i deg!