mandag 15. oktober 2007

Klatring i Krabi!

Johoo no har eg sprengt noen nye grenser med klatring! Det er noen syke klatrevegger her i Krabi, og kvite strender med klipper som stikker opp. Vakkert!!

Har vore her siden onsdag 10.okt og klatra 3 dager. de to forste med instruktor siden det var like billig som aa leige utstyr, og veldig greit de forste gangene aa ha noen som kjenner veggene og saann! allerede forste dagen kom eg opp til 30m og fikk en utrolig utsikt over strendene og klippene,sykt!blei kjent med noen isrealske gutter, og fikk vere med de en dag. da klatra vi forst gjennom en grotte, og rappelerte ned paa andre siden av klippen til der klatreveggene var. litt av en tur bare det! har tatt bilder som eg skal prove aa legge ut seinere..hehe seineren ja!gleder meg til aa klatre mer i trheim, etter dette kan da ikke veggen paa dragvoll vere skummel mer vel??

ellers saa er det masse bra folk rundt omkring! om 2 dager reiser eg til ko pi pi sammen med ei irsk jente. fint aa reise sammen med noen, og ho har vore der for!

til no har eg bodd i en fin bongalow for 250 baht, kunne faatt en til 150 baht(de 2 israelske guttene bor i en slik), men de har ALLE slags dyr paa badet. som STORE helt sikkert giftige(det sa de vertfall) edderkopper, snegler, kakkerlakker, slanger..maur.. osv saa eg betaler litt mer og har bare snegler og er fornogd med det!

rai leh beach er den vakreste plassen eg har vore saa langt, og alt er veldig avslappende her. rolige kvelder uten noe saerlig uteliv siden mange skal klatre dagen etter.flott! ko pi pi skal visst vere mye mer party party og shopping, saa blir der nok bare en liten stund!

Torbjorn kjem om 11 dager!! ;) vi driver aa planlegger tur til cambodia og ankor wat, et veldig kjent tempel omraade.. gleder meg MASSE til han kjem!

takk for meldinger paa facebook! klemmer fra Lina med omme muskler!hehe

3 kommentarer:

fatso sa...

heihei linaen min :)

åå... ser att du klatrer å du aner ikkje kor sinnsykt lyt eg har til å sette meg på det neste flyet og vere med å klatre... har enda ikke fått i gang klatrina her enda med en haug av forkjellige grunner, desverre hviler det mest i hendene til folk som ikke gidder (for få deltakere) men det er vertfall fin du har det bra

skal hilse fra Erling og vi har det fint her på rommet vårt, vi har ommøblert og flyttet senga mi sånn att den står langs vinduet i steden. Gleder meg til å se deg igjen i jula (ønskeliste...) snakkes beste søstra mi :)

ingvild sa...

hei.
Så kult dedt høres ut med klatring. og så utrolig lite kult det høres ut at folk faktisk kan ha alle de dyrene på badet. Jeg er enig med deg. De 16-17 kronene må være så sinnsykt verdt det.

Nei, Bangkok er bra nok da altså...

hilsen Ingvild (som har slangefobi...)

Karen-Merete sa...

hei, har akkurat snakket med deg, utrolig koselig å høre stemmen din!!

Sneglene minner meg på da jeg var i Asturias for hundre år siden (på Fillipinene), skulle på do om kvelden, stappmørkt, ikke el lys.. Det var noe rart på gulvet, jeg fikk tak i en lommelykt...HELE glvet var dekket med et TYKT treppe av flaksende bevingede halvdøde store insekter...hele doen var full av dem...ÆÆÆÆÆÆÆ ....ÆÆÆÆÆ.. glad i deg!