mandag 22. oktober 2007

Phi Phi og den gale gjengen!

halla no va det visst lange siden sist, helt erlig synes eg det er litt kjedelig aa skrive blogg..hehe. men no e eg i gang! har hatt det supert siden sist! en kveld paa railay beach saa motte eg ei svensk jente som har en kompis som driver aa bygger et resort(hotell) paa en ode oy, Sea Boya. hon inviterte meg og en gjeng paa tilsammen 9 personer til aa bli med dit og bo gratis! tok en evighet aa komme dit med longtail baat og pick up, men det blei en alle tiders tur! vi hjalp til med aa male resepsjonen, noen av gutta fiksa det eletriske paa 5 bungalower, og vi spiste og drakk som konger hele gjengen!hehe og siste kvelden blei det grillfest med GOD fisk, snegler som eg smakte for forste gang og det er faktisk godt. litt som blaaskjell;) og for mange flasker med song sam som er thai whisky. og saa var det baal brenning og av en eller annen grunn saa gikk eg og Grainne(irsk jente som eg har reist sammen med no i snart 2 uker) og la oss for midnatt. dagen etter var ikke god.

saa dro hele gjengen til phi phi sammen! det er to fra canada, en brite, to svensker og vi jentene. phi phi skal vere noe av det flotteste, men eg synes no railey beach i krabi er DET vakreste saa langt. ikke straalende sol lenger men gjor ingenting..

Torbjorn kjem snart!! reiser til bangkok paa onsdag ettermiddag, gleder meg enormt! har kjopt flybiletter til cambodia, saa eg skal mote han paa flyplassen, saa drar vi rett videre. det blir deilig!!ankor wat here we come!

hmm no har eg skreve litt da vertfall..hehe! kver kveld spiser vi ute og gaar og ser paa ildshow, noen av folka her er utrolig raske og flinke, sykt aa see paa!og saa blir det ofte noen buckets som er en botte med vodka og is og mange sugeror, men i kveld blir det rolig rolig. no er det bare eg og grainne igjen av gjengen, de andra dro tilbake til railey for aa klatre.

no tror eg at eg skal gaa og faa thai massasje, jeje bli knadd litt!
har fremkalt sikkert 400bilder hehe sykt tungt!lager album no underveis siden eg ellers aldri ville gjort det;)

haaper dere har det bra!? Klemmer fra Lina

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Lina!
Det er ikke kjedelig å lese bloggen din, så fortsett gjerne og skriv! :)
Høres ut som du har det veldig fint, fortsett med det og!
Er innom og leser her av og til, og må si jeg blir litt misunnelig.
Kos deg masse!

-
Rasmus

fatso sa...

Heihei linaen miin....
ser du har det fint i utlandet, håper du har det like bra som du skriver (som eg virkelig trur du gjær) her heime går det meste bra, og fekk fullført 4h oppgåva med tvil. Det er ei ganske morrosam historie som du kan høre i jula vis du vil ;)

kos deg masse ellers..
klem Lissjebroren ;)

elise sa...

Heia.
Nå har jeg sittet å drømt meg bort her på bloggen din. Det høres jo ut som du har det kjempefint og så mye spennende du opplever! Også den fabelaktige klatringa da! Heldiggris!! Hadde vært fint med noen bilder! :)

og så fint med kjæresten på besøk! Enjoy!
Klem