onsdag 12. september 2007

Framme i Bamgkok!!

heihei!

no er turen virkelig i gang..hehe og starten har vert saa bra! self ikke goy aa si hade til torbjorn paa flyplassen,men eg overlevde det og serlig etter overraskelsen eg fikk med meg paa flyet:) eg tok taxi rett fra flyplassen og til Mariann, der hushjelpen Ket tok meg imot med et stort smil! hun viste meg noen butikker,og hjalp meg aa kjope thai simkort som eg bruker til folk her i thailand.etter handleturen bare slappa eg av i leiligheten som er ganske saa fin!!

i dag fikk eg frokost av Ket,omelett og stekte epler, nydelig! og juice og kaffe! og saa har eg faatt omvisning av Ellen( ei norsk jente som jobber som frivillig engelsklaerer og aktivitetsleder for barn fra null til 4aar gjennom en kirke her nede) eg var litt skaptisk til om det skulle vere mye misjonering,men det er det nesten ingenting av bare bonn for maten og sondager da foreldrene faar beskjed om at det er andakt. og de som er frivillige og de thaidamene som jobber der er saa hyggelige. saa kommer til aa vere her i ca 2uker,og da skal eg vere i en klasse med ca 20 elever fra 3-4 alderen,og mulig eg skal undervise litt engelsk for de eldste, starter i morra halv9!

det er sykt varmt her,MINST 100 grader vertfall(eller rundt 30),saa no har eg sokt ly paa et kjopesenter. skal ut aa spise middag etterpaa:)

vanskelig tastatur det her! haaper dere alle har det bra!
klemmer fra Lina

4 kommentarer:

elise sa...

Hei kjære Lina!
Du er skikkelig tøff!! Godt å få ta del i den spennende reisa di. Til inspirasjon her jeg sitter å skriver på en ikke fullt så spennede oppgave....
KOS DEG!!!

Kyss&klem

fatso sa...

:-) høres int ut dette lina! det høres akkutrat ut som noe som kunne passe for deg!:... kos deg, snakkes søss!...

Eldar sa...

Flott å høre Lina! Fint at du deler opplevelsene med oss her hjemme. Kos deg masse og lykke til med lærergjerningen. Vi vil følge med deg!

Helene sa...

Hei Lina! Kjekt å høyre at du e komt vel fram!:) E litt misunnelig på dei 100 gradene dine må eg sei!
Helene