torsdag 6. september 2007

Snart klar for tur!

No er det ikkje lenge igjen, eg gru-gleder meg! Reiser mandag ettermiddag fra oslo via helsinki til Bangkok. I Bangkok er eg så heldig å få bo hos søstra til Torbjørn, Mariann, som jobber på den norske ambasaden. Hadde egentlig ikkje tenkt å vere så lenge i Bangkok, siden eg ikkje er så glad i store, bråkete, eksosbelagte byer, men eg har fått en mail av ei som driver eit daghjem for barn i slummen i Bangkok, så det kan hende eg skal jobbe frivillig der en stund. Men det er ikkje helt bestemt enda.

Jeje dette blir så spennende! Etter Bangkok tenker eg å dra sørover for å slikke sol, lese, dykke/snorkle, klatre.. alt etter ka eg får lyst til. Men self dersom eg treffer noen hyggelige folk, så slenger eg meg kanskje med dei!

Bare skriv kommentarer her på bloggen min, eg kan svare på mail og;)
Sjolahopp Lina

3 kommentarer:

Karen-Merete sa...

kjære deg, gleder meg til å lese om turen din både herfra og derfra!!! Pass på deg, og ha en kjempetur!!

Klemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmemmm............Karen-Merete-mamma

Helene sa...

God tur Lina mi!!! Må kose deg MASSE og nyte friheten!!:) Eg syns du e kjempetøff! Gleda meg masse til å lese om turen din og ikkje minst høre alt på nytt når du kjem heim!;) gla i deg vennen!! kos fra Helene

fatso sa...

Hei lina...
ser bra ut dette altså, hadde vert gøy å besøke deg en gang. kos deg masse på turen da! så snakkes vi senere!!

klemmis!