onsdag 26. september 2007

Kao San Road!

Hei, no er eg paa vei videre! var ganske trist aa skulle si hade til alle ungene, de er saa veldig sote! fikk gave, en veske av rektor paa morgensamlingen, og en gul "konge t skjorte"(gul er fargen til kongen, som er 80 aar 5.des) av klassen og So(learer) Sam Si. De ber for meg og, saa da er eg nok trygg:) og saa var det avskjedsfest i klasserommet med polser og litt frukt, koselig!

i gaar var eg med paa ettermiddagaktiviteter igjen, der leika vi i 2 timer, temmelig sliten etterpaa ja!hehe men en rask dusj, og saa spiste alle vi norske frivillige middag paa boss tower, koselig!fikk vaska klaer og;)

no er eg paa kao san road, backpacker gata, der eg,marie og signe sov sist vi var her. har faatt ett rom i en anna gate, litt stillere der! skal hive meg paa en tur til ko Tao, en oy nord for ko Samoi. Der er det bra aa dykke, saa da skal eg prove aa ta lappen. veldig lett aa bare snakke med et slikt reisefirma, saa fikser de alt!billig og..

paa denne siden: www.holtetogsolheim.blogspot.com
der finner dere bloggen til de 2 norske jentene som eg har vore masse sammen med, der ligger flere bilder av oss sammen, og mange bilder fra der vi har ettermiddags aktiviteter.

kossen gaar det heime da?? eg vil jo gjerne hore kossen dere har det og! skriv mail da vel!

og ingen post uten adressa deres!! ;)
Klemmer fra Lina paa reisefot

Ingen kommentarer: