fredag 23. november 2007

bilder fra luang prabang, vang vien og hanoi;)

























meg og ida i luang prabang, flott by!dette er fra et lite fjell med et tempel paa toppen midi i byen.

sykkeltur fra luang prabang til en fantastisk foss!
for en gjeng!;0
ida, andreas svenske og alex argentiner. lunch ved fossen etter en 2 timer lang sykkeltur, deilig!!!













meg og ida ved den fantastiske fossen(skal vise dere flere bilder naar eg kommer heim) som vi seinere bada i , kaldt og forfriskende!!









Vang vien!! flotte fjell rundt hele byen, og en elv som renner stille rundt med kvitt siv som kruser i vinden. Har ikke sett en by med saa fine omgivelser for!










sjekk ut idas blogg: idapande.blogspot.com
hun skriver bedre enn meg! og lenger ...!

Eg og ida er no i Hanoi, spennende by virker det som! vi bor i gamlebyen, fantastisk liv her. tusenvis av motorsykler, mopeder, smale gater, mennesker med de tradisjonelle vietnamesiske hattene, og masse masse lyd(tuting..!)



ida i en av hanois gater. vi blei overtalt til aa ta bilder av kvarandre med hatt og frukt-stativ -greie..hhehe og self ville de at vi skulle kjope bananer etterpaa.






drar til kysten paa 3 dagerstur i morra, blir deilig med sjo igjen!!
skrives snart, ko paa maskina her saa maa slutte no.







Ingen kommentarer: