tirsdag 20. november 2007

Flotte Vang Vien!

halla no e vi i en superflott liten by ca midt i laos. her er hoye fjell paa alle kanter og en elv som renner rundt om kring med hoyt siv langs kanten og kuer som beiter, koselig! veldig turistete her med kafeer som viser friends og family gay paa stor skjerm, men naturen veier opp for det synes eg, saa vi liker oss godt her!

i gaar gjorde vi noe utrolig morsomt som eg skulle onske alle dere kunne prove en gang!! vi dro paa tubing! vi fikk kvar vaar stor badering, og saa var det bare aa la seg drive nedover elva, superdeilig! og langs elva var det masse barer der vi blei taua inn og tok oss en ol, der var og STORE husker\reier\slenger fra land og ut i elva, SYKT magesug aa ataa paa toppen for eg hoppa! paa en km saa hadde vi vore innom kanskje 3\4 barer hehe.. paa slutten bare segla vi rolig nedover med en ol i handa og flott natur paa alle kanter, en opplevelse!

i morra skal vi kayake til vientien(hovedstaden), gleder meg, og saa tar vi fly derifra til hanoi paa torsdag!! nytt land nye muligheter.. ;)

eg og ida har det flott sammen, hun er veldig grei aa reise med!utrolig at det bare er 2 uker igjen!
har dere det bra heime?? savner dere!
klemklem Lina

1 kommentar:

Karen-Merete sa...

Ja, nå måtte jeg logge meg inn igjen, må det hver gang, det er jo noe irriterende greier?? Det høres ut som om du har det strålende, Lina, jeg er så glad!! Og flott at du har fått så koselig reisefølge, det er jo kjekt å dele med noen da, særlig etter at Torbjørn reiste kan jeg tenke meg....

Matias gikk modell forrige lørdag, ganske nifst, reiel kommer hjem til helgen visst, der er det jo full fart og han kan aldri snakke i telefonen!! Så her er det som detpleier....

Reiser til bergen i neste uke for en ukes pangstart på hovedoppgaven, så med brit hos mamma og pappa noen dager, så til oslo på voldskopnferanse - og så er praksisen snart over!"! Gruer meg til å slutte, det har vært fantastisk arbeidsplass med så koselige folk!!

Og så kommer du snart hjem og...gleder meg til å se deg i Trondheim!! Når er det du er hjemme igjen?? klemmeklemm