torsdag 29. november 2007

Tilbake i Thailand!

No har eg forlatt Ida i Vietnam, det var litt rart, vi har hatt det saa fint sammen! Hun skal reise videre sor i Vietnam, det faar eg gjore en anna gang! Det er-har vore uveir i midten av vietnam en stund no, saa derfor flyr ida over uveiret og rett sor, mens eg reiser til thailand. vi hadde egentlig tenkt aa reise sorover langs kysten sammen, men slik blei det ikkje.

No er eg paa Ko Samet, en flott sol-bade oy bare 3-4 timer fra bangkok paa ostkysten. Deilig med sjo igjen, har ikke bada i sjoen paa minst en mnd!!

klarte aa glemme igjen mobil laderen min i vietnam, skikkelig irriterende!!
jaja no nermer det seg slutten, eg gleder meg til torbjorn, venner, familie, vinter og jul!!stau pau med eksamener alle sammen, krysser fingre og ter for dere!
klemmer Lina

1 kommentar:

Tabtim sa...

hei lina )

håper du er trygt hjemme igjen nå ?at hjemreisa gikk bra?
kan du ikke skrive litt blogg i norge og,det er så gøy for oss utvandra og følge med litt..
knallkoselig å bli litt kjent med deg imens du var i bkk )torsdag reiste linn og bk hjem,tomt etter de....savner de alt....men men...
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR I 2008!!
stor klem fra Anne/tabtim,og bangkok : )synd vi ikke fikk møttes en gg til før du dro..